8.03.2012

Caudalie Vinosource serum nawilżające S.O.S

Minął miesiąc od kiedy zaczęłam stosować serum od Caudalie. Kilka dni temu dobiłam dna, dlatego myślę, że najwyższa pora na recenzję :)


Serum ma bardzo lekką konsystencję, choć niestety dość wodnistą. Podczas wyciskania z pompki musiałam uważać, żeby nie spłynęło mi z palców. Nie określam tego jednak jako wadę. 
Nie zapchało mojej skóry, a pod makijaż nadawało się idealnie. Wchłanialność błyskawiczna, choć zazwyczaj nakładałam je na stonizowaną, wilgotną skórę, dlatego trwało to trochę dłużej (ok. 15s. - w tym  czasie wykonywałam delikatny masaż twarzy). 
Zapach bardzo delikatny i subtelny, prawie niewyczuwalny. 
Jedyną wadą, o której warto wspomnieć to lepkość twarzy tuż po aplikacji (efekt zmniejszał się po kilku minutach, jednak nie znikał całkowicie). 
Używałam go rano i wieczorem pod krem. 

A teraz efekty. 
Nie poznaję swojej skóry! Jest cudownie nawilżona, mięciutka, gładka, nabrała zdrowego blasku. Serum bardzo mi pomogło w przywróceniu życia mojej skórze. Nie spodziewałam się takiej zmiany. Rano, po przebudzeniu moja skóra promienieje. Polecam gorąco! 
A dla przypomnienia, muszę wspomnieć, że moja skóra byłam tak odwodniona, że nawet podkład nie chciał się jej trzymać. Była szara i wołała o pomstę do nieba. 

I na sam koniec pytanie: Czy kupię ponownie? 
Z pewnością do niego wrócę. Moja skóra odżyła, dlatego chciałabym wypróbować czegoś nowego.  Już niebawem pokażę Wam czym je zastępuję :):)

Marka: Caudalie 
Cena/pojemność: 117zł/30ml
Gdzie kupiłam?: apteka internetowa

10 komentarzy:

  1. Od dawna kuszą mnie kosmetyki Caudalie. Ale jeśli chodzi o serum to postanowiłam w najbliższym czasie wypróbować Flavo C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 czy 15%? czytałam o tym serum bardzo dużo pozytywnych opinii

      Usuń
    2. Właśnie ja też. Zacznę od mniejszego stężenia.

      Usuń
  2. uwielbiam kosmetyki tej firmy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obkupiłaś się w ich produkty na całego :):):) a ja chciałabym niuchnąć ich wody zapachowe

      Usuń
  3. gdzies Ty była jak Cię nie było?Mmm świetne to serum, skoro tak dobrze działa na skórę,nawet cena nie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak się cieszę, że w końcu wróciłam. Mam bardzo duże zaległości w czytaniu Twojego bloga :)

      Usuń
    2. oj tam, tak sobie bazgrze,zapominam o wszystkim wtedy:) cieszę się,że jesteś :*

      Usuń
  4. Lubię to serum, ale muszę przyznać, że ekoAmpułki z P&R spisują się znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam porównania, ale teraz z chęcią wróciłabym do tego serum

      Usuń