8.12.2012

Nowe serum - Lierac i Nuxe

Kilka dni temu pisałam dla Was recenzję serum Caudalie.
Obiecywałam Wam wtedy pokazać jego następcę, a raczej następców.
Zdecydowałam się na coś stricte nawilżającego, dodającego blasku i (trzymam mocno kciuki) wygładzającego moje zmarszczki mimiczne. Oba pięknie pachną :)

Serum na dzień: 
LIERAC Concentre Mesolift  Serum odżywczo-rewitalizujące 



Serum na noc:
NUXE MERVEILLANCE Serum przeciwzmarszczkowe do każdego typu skóry.



Za miesiąc możecie spodziewać się kolejnych recenzji :) 

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że kosmetyki się spiszą i spełnią pokładane w nich nadzieje :) Ja jestem szczególnie ciekawa Lierac'a- lubię kosmetyki z tej firmy (choć mnie na nie nie stać :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie ostatnio Galenic zainteresował :) I co ciekawe, Pierre Fabre jest również producentem Avene

      Usuń
  2. Te serum Lierac mnie zainteresowało, bo nigdy nie miałam nic z tej firmy. Jak ono pachnie? Po buteleczce myślę że jakoś cytrusowo?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytrusowo pachnie krem z tej serii. Taka trochę sztuczna pomarańcza :) Serum pachnie zupełnie inaczej. Bardzo świeżo i czysto. Jeżeli wąchałaś kiedyś lub używałaś różowego żelu do mycia twarzy z Lirene, to ten zapach idzie właśnie w tę stronę :)

      Usuń
  3. przyznam się, że dopiero się uczę stosować serum, do tej pory jakoś uważałam że są mi niepotrzebne. na razie kupiłma takie zwykłe, tanie aby się wprawić i robić to systematycznie. Lierac przyjaźnie wygląda i czuję że moglabym go polubić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja uczę się systematyczności w stosowaniu kremu pod oczy. Ostatnio olałam to zupełnie, ale wiem że moja skóra pod oczami tego potrzebuje.
      A to serum Lierac myślę, że polubiłabyś za sam zapach :)

      Usuń
  4. właśnie się przymierzam do zakupu tego serum z Lierac. Jestem ciekawa czy mnie uczuli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz aż tak wrażliwą skórę, może lepiej jeśli poprosisz o próbkę w aptece. Mnie po tygodniu stosowania nie uczuliło i nie spowodowało żadnego wysypu (niech by tylko spróbowało :)

      Usuń