8.04.2012

Nature's Paintbrush & Autumn Fruit od Yankee Candle

Nature's Paintbrush


Mój ulubiony zapach z kategorii męskich. Moim zdaniem jest to zapach, który odstaje od wszystkich innych proponowanych przez Yankee. 
Określiłabym go jako czysty, męski i zarazem nie przytłaczający.
Nie należy do kategorii świeżych, bo warto nadmienić, że w ten sposób Yankee Candle definiuje zapachy łazienkowe, z mydlanymi nutami (które ja osobiście omijam szerokim łukiem), a tu nie o taką świeżość chodzi.
Najprościej porównałabym go z zapachem panującym w sklepach Quazi lub Stradivarius. Minimalnie jednak da się w nim wyczuć słodkie nuty, które odbierają mu wytrawności i chłodu. 
Nature's Paintbrush to również ulubiony zapach mojego faceta. Chciałby mieć go w aucie. Niestety polskie sklepy internetowe mają bardzo okrojony wybór zapachów do samochodu.


Autumn Fruit 


O tym zapachu nie potrafię powiedzieć zbyt wiele. Jest słodki. Z pewnością paląc świecę lub wosk zapach byłby dużo ciekawszy. Ciężko jest mi go do końca wyczuć w wersji car jar ultimate, jest po prostu zbyt mało intensywny. Mimo to jednak, mija już 4-ty tydzień, a  zapach dopiero teraz zaczyna zanikać. Dyndający, plastikowy słoiczek w końcu leci do kosza.
Zapach w tej wersji kupiłam z ciekawości. Do przetestowania zostały mi jeszcze Vent Stics. 
Car Gels sobie odpuszczam. Tandeta w stylu odświeżających choinek odpada.

A poniżej moje najnowsze zamówienie wosków: 



9 komentarzy:

  1. ojoj ale rarytaski, zapachy muszą być obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z prawie połową z nich będę musiała walczyć i palić jak najszybciej niestety. Mimo wszystko warto było spróbować :)

      Usuń
  2. Wow, ale masz zapasy :) Ja też uwielbiam woski tej firmy. Zaintrygowałaś mnie zapachem Nature's Paintbrusch- kocham ten zapach, który czuć w Stradivariusie! Marzę o takich perfumach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj ten zapach :) a perfumy o podobnym zapachu? może być ciężko :)

      Usuń
  3. Zawsze chcialam wypróbować woski Yankee. Gdzie je kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. kupuję je na swiatzapachow.pl lub zapachdomu.pl. Niestety nie mam możliwości kupienia ich stacjonarnie. Zapachy kupuję w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają tak apetycznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam posty o yankee i gratuluję świetnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń