4.30.2012

Jego Znakomitość Dr Stopa

Oj, długo zwlekałam z jej zakupem, zdecydowanie za długo. 
Dziś kilka słów o imbirowo-waniliowej soli do stóp od Flos-Lek.



Zapach mocno ziemisty, słodkawo-waniliowo-imbirowy, jeśli wiecie co mam na myśli :) 
Dla przybliżenia, ta ziemistość kojarzy mi się z zapachem świeżej, żyznej gleby lub z zapachem kamienia. 
Sól świetnie rozmiękcza naskórek i nawilża skórę. Na stopach pozostawia lekko tłustą warstwę.
Używanie tarki nie jest już dla mnie tak nużące, bo jak mówiłam, naskórek jest bardzo dobrze rozmiękczony. 
Poza tym daje moich stopom cudowne uczucie odświeżenia i ulgi.
Soli używam raz w tygodniu, przed każdym pedicure, po jednej miarce. Opakowanie wystarcza na wieki.
Ja już nie szukam dalej. Ta sól jest dla mnie idealna.




Marka: Flos-Lek
Cena/pojemność: 14.90zł/500g
Gdzie kupiłam?: sklep internetowy

8 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy produkt:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tą druga wersje i jestem bardzo zadowolona, ale teraz odstawiłam ją, bo gorące kąpiele nie wskazane w ten upał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, waniliowa jest lepsza, nie rozgrzewa ;)

      Usuń
  3. hmm zainteresowałaś mnie opisem, że pachnie jak ziemia i mam ochotę ją wypróbować. Zabawne, bo ani waniliowych zapachów, ani imbiru nie lubię ;) Ja jeszcze męczę sól rozgrzewającą z Farmony, która jest absolutnie koszmarna. nie mogę się doczekać, kiedy się skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. z tego co piszesz sól wydaje się być świetna. chętnie wypróbuję!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jeszcze nie próbowałaś, to polecam :) Mam nadzieję, że też stanie się Twoją ulubioną :):)

      Usuń
  5. A cynamonową znasz? jest równie świetna, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tydzień temu z ledwością wykończyłam. Zapach był dla mnie nieznośny. Gorąco polecam sól Gehwohl - firma nie polska, ale za to produkt bardzo dobry

      Usuń