4.28.2012

ECOpielęgnacja - szampon URTEKRAM

Kosmetyków naturalnych do włosów używam od trzech miesięcy. Ponadto stosuję oleje i przyznaję, że naprawdę nie pamiętam żeby moje włosy kiedykolwiek wyglądały tak dobrze.  

Dziś mowa o różanym szamponie duńskiej firmy Urtekram, który przeznaczony jest do wszystkich rodzajów włosów. 
Może zacznę od tego, na co najbardziej zwracam uwagę, czyli od zapachu. Za różanym zapachem nigdy nie przepadałam, zawsze kojarzył mi się z dojrzałymi kobietami. Tutaj, jednak mamy do czynienia z zapachem prawdziwej, dzikiej róży i muszę przyznać, że jest naprawdę ładny, jednak po nałożeniu odżywki znika bezpowrotnie. 



Konsystencja jest mocno lejąca, wodnista, choć zupełnie mi to nie przeszkadza. Przynajmniej skończę szampon szybciej (na zdjęciu powyżej chciałam pokazać Wam zużycie po 5-6 myciach. Zaznaczam, że myję włosy 2 razy). 
Bardzo dużym atutem szamponu jest to, że naprawdę dobrze oczyszcza. Jednak dobre oczyszczanie to nie wszystko, to przecież tylko jego podstawowe zadanie. 
W dalszych kwestiach już tak nie zadowala. Włosy są po nim mocno spuszone, a co najgorsze matowe. A matowych włosów nie zniese. 

Marka: Urtekram
Cena/pojemność: ok.35zł/500ml
Gdzie kupiłam?: stacjonarny sklep z ECOkosmetykami

3 komentarze:

  1. uwielbiam jego zapach, ale moje włosy koszmarnie plącze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety okazał sie bublem, ale nie zrazam sie do firmy. Ciekawi mnie wersja z brązowym cukrem. Jeśli ten będzie niewypałem, to mi ręce opadna

      Usuń
    2. ja się trochę boję zapachu tego brązowego cukru. Czekam na Twoją recenzję. Szkoda, że ten to taki niewypał, bo to chyba jedyny różany kosmetyk o tak naturalnym zapachu. Jakbym spacerowała po różanym ogrodzie;) Mogliby robić świece zapachowe - kupowałabym je hurtowo ;)

      Usuń